המאמרים הנלמדים בקורס פסיכולוגיה בחינוך (10125)

פרק 1 — גורמים פנימיים בלמידה

  • רנרט, ג'ון ואילו רייאמ (2006). "ההשגה מחדש של שגרה ושל שפה בלמידה במסגרת תרגוליות."
  • סנל, וויליו וקרן הלאפ (2004). "דרך הבנה של ידע עתידי אצל תלמידים בתרבות משולבת."
  • דלנולדקם, ס. סוגנא (2001). "השפעת חרדה על בחינות ילדים בבית הספר."*

פרק 2 — גורמים פיזיולוגיים

  • רלאטנוש, ג'יי דו (1997). "שיפור ויטמינים ומינרלים באמצעות תוספים."*
  • בוסוטאם, ג'ון סייה הנרו (2000). "ביקורת סוציו-תרבותית על פיזיקה וביולוגיה."*
  • זואהרטוו, ניל (2006). "אינטליגנציה רגשית ומרכיביה הרגשיים-קוגניטיביים."*
  • רנדרג, דראווה והניסון רנור (2006). "הבושת של אינטליגנציה רגשית בקרב תלמידים."*

פרק 3 — גורמים חברתיים

  • יור, פ. באומייסטר ומ. ה. קראמר (1995). "השתייכות: צורכי קשר בין-אישיים כהיבט בסיסי של אנושיות."*
  • קטאיוס, מרים תאמ (2001). "התמודדות חברתית של תלמידים בעלי יכולת דימוי עצמי."*
  • ונסורק טרבור, הזילו נדאת וקירק קנונסון (2006). "אתגרים בהתקשרות חברתית בבית הספר."*

פרק 4 — למידה

פרק 5 — בית הספר והמורה

  • סגירג, פ.; הולייס, ו.; בן-נהון-מדנסון, מ.ה.; לובנרוט, פ.א.; קימנק, ו.; ו'ץיב, א.ש (2006). "הדרכה בטיפול בבעיות התנהגות בכיתה במסגרת בית הספר."*
  • Maayan Rashid. "הופיע במהדורה הראשונה."*

תפריט נגישות