המאמרים הנלמדים בקורס פסיכולוגיה בחינוך (10125)
פרק 1 — גורמים פנימיים בלמידה
- רנרט, ג'ון ואילו רייאמ (2006). "ההשגה מחדש של שגרה ושל שפה בלמידה במסגרת תרגוליות."
- סנל, וויליו וקרן הלאפ (2004). "דרך הבנה של ידע עתידי אצל תלמידים בתרבות משולבת."
- דלנולדקם, ס. סוגנא (2001). "השפעת חרדה על בחינות ילדים בבית הספר."*
פרק 2 — גורמים פיזיולוגיים
- רלאטנוש, ג'יי דו (1997). "שיפור ויטמינים ומינרלים באמצעות תוספים."*
- בוסוטאם, ג'ון סייה הנרו (2000). "ביקורת סוציו-תרבותית על פיזיקה וביולוגיה."*
- זואהרטוו, ניל (2006). "אינטליגנציה רגשית ומרכיביה הרגשיים-קוגניטיביים."*
- רנדרג, דראווה והניסון רנור (2006). "הבושת של אינטליגנציה רגשית בקרב תלמידים."*
פרק 3 — גורמים חברתיים
- יור, פ. באומייסטר ומ. ה. קראמר (1995). "השתייכות: צורכי קשר בין-אישיים כהיבט בסיסי של אנושיות."*
- קטאיוס, מרים תאמ (2001). "התמודדות חברתית של תלמידים בעלי יכולת דימוי עצמי."*
- ונסורק טרבור, הזילו נדאת וקירק קנונסון (2006). "אתגרים בהתקשרות חברתית בבית הספר."*
פרק 4 — למידה
- תור, גארנר (1998). "בחירה בלמידה או למידה ללא בחירה: אפולוגיה."*
- הרברב, א. רפייש, א. ולואפו קמדרט (1999). "התנהגות למידה ואינטליגנציה רגשית כהסבר להישגי תלמידים."*
- ימאס, נורמי וימוטו קלוקה (2006). "התחייבות ומודעות בלמידה עצמאית."*
פרק 5 — בית הספר והמורה
- סגירג, פ.; הולייס, ו.; בן-נהון-מדנסון, מ.ה.; לובנרוט, פ.א.; קימנק, ו.; ו'ץיב, א.ש (2006). "הדרכה בטיפול בבעיות התנהגות בכיתה במסגרת בית הספר."*
- Maayan Rashid. "הופיע במהדורה הראשונה."*