המאמרים הנלמדים בקורס פעילות גומלין בכיתה (10328)

פרק ראשון: פעילות גומלין בכיתה — גישות ושיטות מחקר

פרק שני: עולמו של המורה

  • נודינגס, נ' (2008). "דאגה אכפתית בחינוך: הלכה למעשה." הד החינוך לקראת המאה ה־21 06(פ"ב): 58–66.
  • אברהם, ע' (1972). עולמם הפנימי של המורים. תל אביב: אוצר המורה. פרק 2 — "הדימוי העצמי של המורה", עמ' 31–58.
  • בנימיני, ק' (1973). "דמות התלמיד בעיני המורה." מגמות י"ט, עמ' 127–144.
  • באב"ד, א"י (1984). "ציפיות מורים המקיימות את עצמן: ניתוח התופעה והשתמעויותיה החינוכיות." פסיכולוגיה וייעוץ בחינוך, עמ' 90–111.
  • Meighan, R. & Harber, C. (eds.) (2007). A Sociology of Educating. London: Continuum (Chapter 3: Teachers as Victims, pp. 31–44).
  • Woods, P. (1977). "Teaching for Survival." In P. Woods & N. Hammersley (Eds.), School Experience: Explorations in the Sociology of Education (pp. 271–293). New York: St. Martin Press.
  • Aultman, L.P., Williams-Johnson, M.R. & Schutz, P.A. (2009). "Boundary Dilemmas in Teacher–Student Relationships: Struggling with 'The Line'." Teaching and Teacher Education 25(5): 636–646.

פרק שלישי: עולמו של הלומד

פרק רביעי: הסביבה החברתית־ארגונית של הכיתה

פרק חמישי: הסביבה הפיזית של הכיתה

  • Smith, L.M. & Keith, P. (1984). "Kensington School: Unique Physical Facilities." In S. Delamont (Ed.), Readings on Interaction in the Classroom (pp. 58–80). London: Methuen.
  • Flomer-Anneveknic, E., Doolaard, S., Mascareño, M. & Bosker, R.J. (2010). "Class Size Effects on the Number and Types of Student–Teacher Interactions in Primary Classroom

תפריט נגישות